Menu

Archivační služba

Správná archivace dokumentů je základem pro efektivní chod firmy, dostupnost a ochranu důležitých dat.

Poskytujeme našim zákazníkům možnost bezpečně a přehledně ukládat dokumenty po dobu zákonem stanovených lhůt a při dodržení všech legislativních norem.

Co zahrnují naše služby?

Analýza a třídění dokumentů

Postaráme se o fyzickou evidenci dokumentů, jejich roztřídění podle zákonem daných skartačních lhůt a znaků.

Archivace fyzických dokumentů

Uložíme vaše dokumenty včetně účetní a personální agendy v prostorách našich firemních spisoven, jež jsou vybaveny všemi prostředky potřebnými k dlouhodobé archivaci dokumentů ve vhodném a bezpečném prostředí.

Správa archivu

Naši odborníci se průběžně starají o veškerou administrativní činnost spojenou s vedením archivu: evidence a správa dokumentů, jejich třídění a vyhledávání na základě individuálních požadavků zákazníka.

Digitalizace dokumentů

Dokumenty naskenujeme a uložíme je do bezpečných elektronických systémů, které umožňují snadnou vyhledatelnost a přístup odkudkoliv.

Pravidelná aktualizace

Průběžně udržujeme objem uložených dokumentů s ohledem na zákonné povinnosti, skartační lhůty uložených dokumentů, interní potřeby zákazníků a optimalizaci s tím spojených nákladů.

S námi nic neztratíte

Co vám přinesou naše služby?

  • Individuální přístup ke každému klientovi
  • Odbornost při správě dokumentů - již 25 let poskytujeme naše archivní služby jako svoji hlavní podnikatelskou činnost
  • Dodržování všech legislativních pravidel a norem pro správu dokumentů
  • Nižší nároky na velikost prostor vaší firmy a úspora času vašich pracovníků
  • Snadný přístup k dokumentům
  • Snížení nákladů a archivaci
  • Nemáte nepotřebné dokumenty, které mohou být již fyzicky zlikvidovány

Chcete mít své dokumenty přehledně a bezpečně uložené? Nemáte vlastní spisovnu? Kontaktujte nás a zajistíme Vám kompletní archivaci na míru.

Kontaktní informace