Evidence dokumentů
Postaráme se o fyzickou evidenci dokumentů, jejich třídění podle zákonných skartačních lhůt a znaků. Zavedeme přehledný systém, díky kterému budete mít vždy kontrolu nad umístěním dokumentů a jejich dobou archivace.
Správa dokumentů je často časově náročná a vyžaduje odborné znalosti. Naše služba externího archiváře nabízí kompletní outsourcing této agendy, abyste se mohli plně soustředit na Vaše podnikání. Postaráme se o vše od evidence, třídění a uchovávání dokumentů až po jejich likvidaci.
A to vše ve vašich prostorech a s vaším dohledem!
Postaráme se o fyzickou evidenci dokumentů, jejich třídění podle zákonných skartačních lhůt a znaků. Zavedeme přehledný systém, díky kterému budete mít vždy kontrolu nad umístěním dokumentů a jejich dobou archivace.
Vaše dokumenty nejen zaevidujeme a roztřídíme, ale i fyzicky uspořádáme do firemní spisovny. To vše přímo ve Vámi určených prostorech, aby byly vždy snadno dostupné.
Provádíme pravidelné kontroly dokumentů a jejich aktualizace dle Vašich potřeb i právních předpisů. Nové dokumenty zatřiďujeme do spisovny, aby zůstala vždy přehledná.
Po uplynutí zákonných lhůt zajistíme vyřazení dokumentů, schválení skartace státními orgány a jejich bezpečnou likvidaci, abyste se nemuseli o nic starat.
Pomůžeme Vám se zřízením firemní spisovny a vytvořením archivačních a skartačních řádů. Naši experti jsou k dispozici pro konzultace i komunikaci se státními archivy.
Chcete profesionální správu dokumentů bez starostí? Kontaktujte nás a získejte externího archiváře na míru Vašim potřebám.
Kontaktní informace